Social Media

Sinds een aantal jaren ondersteunen we supermarkten ook op het gebied van Social Media. In onderling overleg wordt geprobeerd de huidige strategie in de winkel te vertalen naar de verschillende Social Media kanalen. Door de Social Media kanalen een lokaal karakter te geven, ontstaat er een grotere binding met uw klanten. Deze sterke binding zal vervolgens leiden tot meer interactie, meer goodwill en op langer termijn ook tot mogelijk meer omzet in de supermarkt. Onze zusteronderneming Localty ontzorgt u, denkt met u mee en ondersteunt u met het beheer van de social media kanalen van uw supermarkt. 

De volgende supermarkten maken o.a. gebruik van onze Social Media Services:

 

   Eén van onze eerste klanten (medio 2014), die in het begin als gelijk de meerwaarde zag van de inzet van Social Media voor zijn winkel en dat nog steeds doet. Heeft ook meerdere inhakers in de vorm van unieke en vooral lokale acties gedaan, welke erg succesvol waren!




 

 

Brabantse gezelligheid staat voorop bij Jumbo van Bergen en deze gemoedelijkheid wilt men in de winkel, maar zeker ook op Facebook terug laten komen. Inspelen op de interesses van de klant qua content zorgt er bij deze winkel zeker voor dat ze ook deze fans terug zien op de winkelvloer! ​



 

 

 Zorgt ervoor dat zijn marketingteam op de winkelvloer de mogelijkheden zien die er liggen   om de winkel op een unieke manier te presenteren naar het (potentiële) publiek. Daar is  Social Media ook een belangrijk onderdeel van om bijvoorbeeld te laten zien wat de   medewerkers extra doen om de klant een unieke ervaring te geven en ze zo ook echt fan te   maken van de winkel.



 



Een jonge ondernemer, die juist Social Media meeneemt als onderdeel van zijn marketing-
en communicatiekanaal. Op deze manier geeft hij zelf ook aan dat hij zo op ieder moment
en op een unieke manier in contact kan staan met zijn (potentiële) klanten.

 






Bevind zich in een marktgebied met veel concurrenten en dit betekent voor hem dat hij als doel heeft om lokaal op te vallen en onderscheidend te zijn. Social Media is daar zeker een onderdeel van en hij zorgt ook voor een positief effect op de winkelvloer door online content ook in de winkel te communiceren via de narrowcasting-schermen.