Promotiemateriaal en publiciteit

Aangezien het 'Ontdek.....' promotieconcept voor de klanten van de retailer helemaal nieuw is, is promotiemateriaal in en rond de winkel van groot belang om de actie snel bekend te krijgen en tot leven te brengen. Publiciteit is vooral geschikt om het concept goed uit te leggen en de nieuwsgierigheid snel op te voeren.

Voor de promotie in en rond de winkel kan worden gewerkt met posters, flyers, plafondhangkaarten, spandoeken, vloerstickers en vele andere materialen. Ook kunnen promo-wanden worden gemaakt, waarop alle kaarten (maar dan zonder 'Ontdek' tekst) worden gepresenteerd, zodat de sparende consument in ieder geval goed kan zien waar hij of zij nog naar op jacht moet. Het promotiepakket wordt samengesteld in overleg met de ondernemer en speciaal ontworpen voor iedere lokale actie.

Voor de publiciteit wordt veelal samengewerkt met de plaatselijke huis-aan-huis bladen, de lokale radio en ook online media. Tomorrow verzorgt daarbij graag alle input waarmee redactionele stukken kunnen worden gemaakt, maar bedenkt ook een openingsactiviteit die meestal al snel de nodige publiciteit in de betreffende media genereert.