PR en reclame

Een lokale sportplaatjesactie levert vrij eenvoudig positieve publiciteit op voor zowel de winkel(s) als de club(s). De lokale media besteden graag aandacht aan dergelijke acties, als ze op tijd en op de juiste manier geïnformeerd worden. Tomorrow helpt graag een handje bij het op de juiste manier benaderen van de media en heeft ervaring met het verzorgen van advertenties en online communicatie.

Al vanaf het moment dat de spaaractie wordt aangekondigd bij de leden van de plaatselijke sportclub(s), ontstaan er mogelijkheden om publiciteit bij de lokale media te realiseren. De fotografie van alle leden van de club is een evenement op zich en leidt vaak tot de eerste artikelen in de huis-aan-huis bladen, maar ook op de websites van de club. Advertorials, kort voor de start van een spaaractie, voeden de honger naar informatie en laat de spanning flink oplopen. Advertenties met weekacties van de supermarkt zorgen ervoor dat de sparende consument nog gerichter zijn of haar inkopen gaat doen. Banners op de website van de club leiden de enthousiaste spaarders weer naar de actiepagina's van de website van de supermarkt. Ook de sociale media zijn geschikte onderdelen uit de pr en reclame campagne voor de spaaractie. Tomorrow bedenkt, ontwerpt en voert uit!