Ontdek je plek

Met 'Ontdek je plek' biedt Tomorrow een eigentijds promotieconcept dat handig inspeelt op trots op de eigen wijk, dorp of stad en de nieuwsgierigheid van mensen. Onze lokale redactie zorgt voor onderwerpen, foto's en teksten. Het resultaat is een serie fraaie kaarten en een prachtig verzamelalbum , die door een retailer kunnen worden ingezet voor een spraakmakende lokale promotie.

Trots op de eigen woonplek en nieuwsgierigheid zijn veel voorkomende eigenschappen. Tomorrow speelt daar op in met haar nieuwe promotieconcept 'Ontdek je plek'.  In opdracht van een retailer kunnen we een lokale editie op maat verzorgen. We stellen een redactie samen, die zorgt voor onderwerpen. Ook de retailer die de promotie gaat inzetten, kan onderdeel uitmaken van de redactie en zo belangrijke input leveren voor onderwerpen. Gebouwen, locaties, verenigingen, mensen en bedrijven: ze worden allemaal meegenomen in dit concept. De redactie zorgt per onderwerp ook voor de foto en het mini-verhaaltje waarin iets wordt verteld dat de consument nog niet wist. De kaarten worden, afhankelijk van de situatie, verpakt per 2,3 of 4 in een set en door de retailer per set weggeven bij een bepaald bestedingsbedrag. Om de kaarten te kunnen verzamelen, ontwerpt en levert Tomorrow een prachtig verzamelalbum. De honger om de serie compleet te krijgen, motiveert de consument om regelmatig boodschappen of aankopen te doen bij de retailer. En daarmee ontstaat het actie-effect waar de retailer bij gebaat is. Met advertenties, leaflets en winkelpromotiemateriaal wordt de consument geprikkeld om aan de spaaractie deel te nemen. Uiteraard wordt ook deze ondersteuning door Tomorrow verzorgd.